Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Το "σ' αγαπώ" των λουλουδιών

Μπαίνει η άνοιξη και ο κήπος έχει γεμίσει μοσχοβολιά.
Βανίλια
Ανθισμένα δέντρα οι βανίλιες και οι δαμασκηνιές στέκουν σαν νύφες ντυμένες στα λευκά και τα ροζ μέσα στο πράσινο που τα περιβάλλει. Μέλισσες βουίζουν στα λουλούδια τους…
Και κάτω  χαμηλά, γαλάζια ζουμπουλάκια βγάζουν τα κεφαλάκια τους ανάμεσα από τα φυλλώματα για να θαυμάσουν τον κόσμο…

Οι ευωδιές από όλα αυτά τα άνθη σε ταξιδεύουν… Σκέφτεσαι: τι είναι αυτό που μυρίζω;
 -Σήματα χημικά, που μου στέλνουν ετούτα τα λουλούδια !  Μου μιλούν!!!  Μου λένε «σ΄αγαπάω» !
Γιατί τι άλλο θα μπορούσαν να μου πουν με τέτοια μαγική ευωδιά;;;
Το ότι τα σήματα που μου στέλνουν τα αποκωδικοποιεί η μύτη μου και όχι τα αυτιά μου, δεν αλλάζει το γεγονός πως με αυτά τα σήματα όλα ετούτα τα φυτά επικοινωνούν μαζί μου…
Άγρια ζουμπούλια

Το συνειδητοποίησα αυτό πολύ καλά σήμερα, καθώς βγήκα να κάνω δουλειά στον κήπο και με έπνιξε η συγκίνηση, γιατί συνειδητοποίησα πως και τα χρώματα που χάριζαν στα μάτια μου κάποια άλλα ροζ μη ευωδιαστά λουλούδια σε μιαν άλλη, σκιερή γωνιά του κήπου, δεν ήταν και αυτά παρά μια ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που τα μάτια μου ερμηνεύουν σαν χρώμα… 

Με το "ροζ" αυτά τα λουλούδια επικοινωνούσαν μαζί μου… μου έλεγαν πλησίασε, δες με, απόλαυσε τη παρουσία μου στον κήπο σου… 
Και τα πράσινα φυλλώματα με τα οποία είναι πλημμυρισμένος ο κήπος το ίδιο…

Αυτιά του ελέφαντα
Ξαφνικά η σύνδεσή μου με τη φύση πήρε ένα τελείως διαφορετικό νόημα!
Ένιωσα πως ξύπνησα από κάποιο όνειρο...
Ζούμε, σκέφτηκα, χωρίς να αντιλαμβανόμαστε την τόσο στενή επαφή μας με την φύση. 
Μυρίζουμε την ευωδιά των λουλουδιών, κοιτάζουμε τα χρώματά τους και τα θεωρούμε όλα αυτά, απλά, κομμάτια του υλικού μας κόσμου.

Αλλά δεν είναι… Είναι η επικοινωνία αυτής της μορφής ζωής με την δική μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.