Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Μικρά ανέκδοτα

Μην ξεχνάτε, φίλες και φίλοι να γελάτε ή έστω να χαμογελάτε όσο πιο συχνά μπορείτε...
Το γέλιο βοηθάει την σωστότερη διαχείριση του στρες στη ζωή και χαρίζει υγεία. 
Ελπίζω να γελάσετε σήμερα, με κάποια από τα μικρά ανέκδοτα που θα διαβάσετε εδώ: 



-Τι έμαθα σε άφησε η γυναίκα σου;
-Ναι, τώρα είμαι μόνος…
-Και πώς είσαι;
-Τώρα καλά… τις πρώτες μέρες μόνον κόντεψα να τρελαθώ απ΄τη χαρά μου…
                                                    ………………..

Στην καφετζού:
-Τι λέει το φλιτζάνι;
-Κρεβάτι…
-Σεξ ή κάταγμα;
                                                    …………………

Συναντιούνται δύο γειτόνισσες:
-Ήσουν άρρωστη;
-Όχι. Γιατί ρωτάς;
-Να… είδα τον γιατρό να μπαινοβγαίνει μέσα στο σπίτι
-Γιατί;  Εσένα που μπαινόβγαινε ο στρατηγός… πόλεμο είχαμε;
                                                      ………………….

Το γκαρσόνι:
-Έχω γλώσσα μοσχαρίσια, χοιρινό κεφάλι, συκώτι αρνίσιο…κ.λπ
Ο πελάτης:
-Δεν ήρθα για να ακούσω τα προβλήματά σου. Φέρε μου τον κατάλογο, σε παρακαλώ, να παραγγείλω…
                                                      ………………………

Η δασκάλα στον Τοτό:
-Εγώ διαβάζω, εσύ διαβάζεις … τι χρόνος είναι;
-Χαμένος!
                                                       ……………………...


Όταν ο παππούς μου ήταν νέος, η νεκρά θάλασσα ήταν ακόμη άρρωστη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.