Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Κάθε εμπόδιο για καλό (64)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Με τη σοφία του λαού μας έχω μαγευτεί άλλη μια φορά και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου. Το  μυαλό  μου απασχολεί συνέχεια αυτόν τον καιρό η παροιμία «κάθε εμπόδιο για καλό»…

Μέτρησα τα εμπόδια που έχω συναντήσει στη ζωή μου. Οδήγησαν όλα σε κάτι καλύτερο από αυτό που ζούσα μέχρι τότε; Αναμφίβολα ΝΑΙ

Όλοι οι σημαντικοί σταθμοί στη ζωή μου ήταν εμπόδια που έπρεπε να
υπερπηδήσω. Και όταν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τα προσπερνούσα, επικρατούσε γαλήνη για κάποιο διάστημα στη ζωή μου. Το περίεργο είναι όμως, πως δεν θυμάμαι να ένιωθα ευτυχισμένη μέσα στη γαλήνη μου… Όταν αυτή συνεχιζόταν για κάποια χρόνια, ένιωθα έντονα την ανάγκη για κάποια αλλαγή, ακόμη και αν ήταν αντίθετη από τη θέλησή μου…

Η μητέρα μου με χαρακτήριζε «μαζοχίστρια». Όμως εγώ μέσα στα προβλήματα ένιωθα «ζωντανή»! Οι σκέψεις για την επίλυσή τους διήγειραν την φαντασία μου, έφτιαχνα σενάρια και ένιωθα πως παίζω κάποιο ρόλο στο παιχνίδι της ζωής. Ενώ αντίθετα, στον καιρό της ηρεμίας και της ρουτίνας, τα πάντα έχαναν την ομορφιά τους και έπληττα αφάνταστα… 


Αυτό το χαρακτηριστικό του χαρακτήρα μου με έκανε να μην συμβιβαστώ με τίποτα και με κανέναν και να βλέπω με ανοιχτά μάτια τις καταστάσεις, χωρίς κανέναν φόβο.


Γιατί άμα δεν φοβάσαι τις αλλαγές, όσο άσχημες και αν είναι, αλλά αντίθετα τις αποζητάς κιόλας, γίνεσαι κατά κάποιο τρόπο άτρωτος. Άτρωτος και ζωντανός, τι άλλο μπορεί να θέλει ένας άνθρωπος για να νιώθει ευτυχισμένος;

Θυμίζει λίγο το σερφινγκ η ζωή… Ένα κύμα σ΄ ανεβάζει ψηλά και νιώθεις υπέροχα, ένα άλλο σε ρίχνει στο νερό, νιώθεις να πνίγεσαι, σηκώνεσαι όμως και προσπαθείς ξανά να ισορροπήσεις… Τι νόημα θα είχε το σερφάρισμα εάν ήσουν συνέχεια επάνω σε ένα κύμα ακίνητος;;; Τη θάλασσα και τα κύματά της την αντιμετωπίζει σαν ανταγωνιστή ο σέρφερ. Είναι αποφασισμένος να την νικήσει και να μην την αφήσει να τον βάλει κάτω. Και με κάθε πάλη του με τα κύματα γίνεται όλο και πιο ικανός να τα αντιμετωπίζει.

Κάπως έτσι θα έπρεπε να βλέπουμε όλοι και τη ζωή μας με τα προβλήματά της. Σαν έναν ανταγωνιστή που είμαστε αποφασισμένοι να νικήσουμε. Πότε επάνω και πότε κάτω, αλλά πάντα με την πεποίθηση πως θα τα καταφέρουμε να ξανασταθούμε όρθιοι.

Τα εμπόδια άλλωστε δείχνουν πως ο τρόπος που λειτουργούσαμε μέχρι τότε είναι ώρα να αλλάξει. Πρέπει να αλλάξουμε στάση ζωής, για να προσπεράσουμε το εμπόδιο. Δεν γίνεται να αντιμετωπίζει κάποιος ένα εμπόδιο με τον ίδιο τρόπο ζωής που τον οδήγησε σε αυτό. Αλλάζουμε στάση ζωής, λοιπόν, και οδηγούμαστε σε άλλες καταστάσεις, κάθε φορά πιο έμπειροι και πιο «σοφοί» από πριν.

Νομίζω πως έτσι ερμηνεύεται πολύ καλά η σοφία του «κάθε εμπόδιο για καλό». Δεν συμφωνείτε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.